Пошуковий запит: (<.>A=Синевич І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Синевич І. С. Педагогічне моделювання в умовах квазіпрофесійної діяльності [Електронний ресурс] / І. С. Синевич // Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2016. - Вип. 2. - С. 81-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvmdupp_2016_2_21
|
2. |
Синевич І. С. Створення творчих проектів засобами ІКТ як умова ефективного формування квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта [Електронний ресурс] / І. С. Синевич // Інформаційні технології в освіті. - 2018. - Вип. 3. - С. 82-93. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/itvo_2018_3_9 Розглянуто квазіпрофесійну діяльність та її вплив на формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх фахівців-музикантів; описано практико-орієнтовне теоретичне навчання студентів у процесі формування квазіпрофесійного досвіду. Визначено роль інноваційних технологій, а саме проектування, у формуванні квазіпрофесійного досвіду. Розкрито суть, особливості та вимоги до проектної діяльності. Проаналізовано різні види проектів студентів-музикантів, структуру та етапи підготовки творчих проектів. Значна увага відводиться аналізу використання ІКТ, зокрема "мультимедіа", у роботі над творчими проектами, що сприяє формуванню квазіпрофесійного досвіду, інформаційної компетентності, розвиває комп'ютерну грамотність студентів. Найбільш придатним мультимедійним засобом, який дає можливості представляти результати проектної діяльності майбутнього фахівця-музиканта, а також акумулювати, редагувати та подавати навчальні матеріали, є програма створення електронних презентацій Microsoft PowerPoint, що входить до складу Microsoft Office. Викладено відомості щодо ефективної роботи з програмою, визначено структуру презентації, що забезпечує збереження цілісності інформації, етапи та принципи розробки, правила використання. Теоретично доведено, що використання мультимедійних презентацій і творчої проектної діяльності сприяє підвищенню активності студентів та ефективності освітнього процесу, реалізує потенціал самостійної пошуково-дослідницької діяльності та творчості майбутніх педагогів-музикантів, сприяє формуванню квазіпрофесійного досвіду майбутніх фахівців.
|
3. |
Синевич І. Роль діяльнісного підходу у формуванні квазіпрофесійного досвіду майбутнього педагога-музиканта [Електронний ресурс] / І. Синевич // Проблеми підготовки сучасного вчителя. - 2018. - Вип. 17. - С. 97-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2018_17_15
|
4. |
Синевич І. С. Структура квазіпрофесійного досвіду [Електронний ресурс] / І. С. Синевич // International journal of education and science. - 2019. - Vol. 2, No. 2. - С. 35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/intjeds_2019_2_2_25
|
5. |
Синевич І. С. Структура та зміст квазіпрофесійного досвіду [Електронний ресурс] / І. С. Синевич // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. Педагогічні науки. - 2019. - № 2. - С. 53-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvpupupp_2019_2_10
|
6. |
Синевич І. Квазіпрофесійний досвід: категоріальний аналіз [Електронний ресурс] / І. Синевич // Педагогічна освіта: теорія і практика. - 2018. - Вип. 25(1). - С. 178-184. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppo_2018_25(1)__31
|
7. |
Синевич І. Акмеологічні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів [Електронний ресурс] / І. Синевич // Молодь і ринок. - 2022. - № 7-8. - С. 21-24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2022_7-8_6
|
8. |
Білик О. Творчий потенціал педагога як ознака професіоналізму [Електронний ресурс] / О. Білик, І. Синевич, Я. Феньов // Молодь і ринок. - 2023. - № 9. - С. 168-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2023_9_33
|